fredag 17. juli 2009

Bynn å bli nån daga siden!!=)

Ja huff, for fjerde gang siden mai har vi hatt spy og skitsyke her i huset. Holder på å bli sprø...er jo akkurat det som jeg har så sinnsykt angst mot!! Ser ut til at "noen" har bestemt seg for å prøve å kurere meg!!;)
Jeg har også hatt besøk i uka. Mandag kom Camilla, Mailen og Mariell på besøk, samme dagen begynte Mary og Chris Marius å spy, så hele besøke ble ganske ampert pga det. Jeg var mer eller mindre hysterisk, og Camilla var redd for at dem skulle bli smitta. Men de var innom littegranne så jeg fikk tatt bilder av ungene med det nye: Canon EOS 450D kameraet mitt!!!=DD
Er så flott med nytt kamera og jeg er såååå glad for at kjæresten min har kjøpt det til meg, han må jo være snillest i verden!!<3
Jeg har også bestilt flybilletter til Christine og Geir Hovard, slik at de får seg en liten ferie i år. De skal reise med fly til Stockholm og bli hentet av bestefaren sin å skal feriere i Skutskær en stund, hos Ommo. De er helt ville av glede...hehehe...kan tenke meg det blir spennende å reise alene så langt! Bringer i grunn fram litt minner fra da jeg og Camilla reiste alene med fly dit, mamma stakkars gråt som bare det da vi dro.....og jeg kjenner at jeg gruer meg litt jeg også, men det er store flinke unger så det går nok kjempe fint!!=)

Legger til slutt ut noen bilder jeg har tatt med det nye kameraet mitt...*Kryest* og noen bilder Camilla har tatt av Ingrid og Mariell!! Enjoy!!=)





De to første bildene jeg tok...hehehe..trengs litt trening med dette kameraet ja!!=)



***


De vakre barna mine!!<3

***






Den vakre søstra mi og de nydelige ungene hennes!!<3


***



Mary 's første tur til frisøren!!=)Fam var kjempe flink og snill og Mary fikk godter når hun var ferdig!!=)



***


Ingrid og Mariell!!<3

1 kommentar:

camilla sa...

Nydelige bilda du har tatt!!!
Vi har så vakre unga vi!! Takk for hjelpa!!! klem