tirsdag 23. juni 2009

St.Hansaften i Persfjord!

I dag har jeg vært flink!! Og det er nok det fine været som har motivert meg, for i dag har jeg vært ute nesten hele dagen!!
Først gikk jeg en tur til byen, kosa meg i godværet og rusla på havnepromenaden da jeg gikk hjemover. Så på båtene og jeg syns i grunnen at det er ganske så idyllisk i Vardø på en godværsdag!!=)
Så gikk jeg en tur rundt Skagen sånn at jeg akkurat rakk å hente Mary Elise i barnehagen! Så rusla vi hjem sammen!! Hun har de siste dagene kalt meg for "Mamma Mia" hver gang hun har prata til meg, men i dag fant hun ut at jeg bare var Linda....hehe...så da jeg hentet henne så ropte hun "Heia Linda...." Jaja, litt variasjon får man tåle!!;)
Når vi kom hjem gikk vi inn å ventet på at CM skulle komme fra jobb, og det tok jo sin tid...men da han kom dro vi hele gjengen, glad og fornøyde til Persfjord! Det var skikkelig skjønt i Persfjord i dag, å vi var der til klokka var nesten ni.....Mary ville IKKE reise hjem, hun hylte å skreik, å sa at vi skulle sove i Bæste si hytte. Å vi skal det, bare ikke i dag!!=)
Legger ved litt bilder fra Persfjord....Paradis på jord!!


Mary nekter å være med hjem!!

Boghardt koser seg i sola!













Ingen kommentarer: