søndag 21. juni 2009

Jeeei min første blogg!!=)



Tenkte jeg skulle prøve meg på en blogg jeg også, er det ikke sånt som alle andre gjør??!!;)


Nå har vi hatt to dager med skikkelig surt vær, så det er mye innesitting! Men vi var en liten tur i hamningberg i går, en nydelig kjøretur til ett av verdens flotteste steder!! Aldri har jeg sett så store bølger der ute, og det forundrer meg at det ikke kommer surfere hit.....må jo være et surfe-paradis på sånne "god"-værsdager!!=)


Nå ligger begge de to minste ute å sover i vognene sine, og Chris Marius er nede i kjelleren å banker stein...flink som han er! Så fikk jeg kose meg på dataen littegranne i dag også!! Blir ikke mye datatid med to småtroll i huset!!;) Men da setter man bare mer pris på sånne goder! Samtidig som man får kose seg masse med de deiligste ungene i verden!!<3


Så blir det spennede å se da hvordan man klarer å håndtere en blogg!! Skal legge ut litt strikke greier og sånt etterhvert da. Hvis jeg finner ut en fornuftig måte å gjøre det på...hehe!!

2 kommentarer:

Solveig sa...

Lagt til i Favoritter ;)
Gledar meg til å lese meir!

Anonym sa...

Koselig å se korsen dåkker har det, puss o kram te dåkker alle fra oss i Sverige.Pappa