søndag 28. juni 2009

Digiscrappinga mi!!

Jeg har prøvd meg litt på å scrappe i photoshop, men føler at jeg ikke helt får det til. Legger alikevel ut noen scrappinger, så kanskje jeg får noen tilbake meldinger på hvordan jeg kan gjøre det bedre!!;)
Er alltid morsomt å få tilbakemeldinger, både ris og ros!!
Den første LO-en er av meg og Chris Marius da vi ventet på Mary Elise. Det var en spennende tid og vi var nesten litt som nyforelsket!!=)
Så kom vårt lille lykketroll til verden! Masse svart hår og selvfølgelig verdens nydeligste baby akkurat da!!=) Tåfisene var noe av det første vi tok bilde av, ingenting i verden er så nydelig og deilig som baby-tåfiser!!=D

Så måtte jeg jo selvfølgelig scrappe noen fine bilder av meg og eldste dattera mi, Christine! Er altfor sjelden det blir tatt bilder av oss nå. Hun er jo nesten alltid ute, og kose med meg er nok en tid som er over for en stund! Nå er det gutter, sminke og klær som er spennende!!=)


Mamma og lillebror...hehe...Geir Hovard kommer alltid til å være lillebror eller broremann, selv om han nå er en fantastisk storebror! Eneste gutten i flokken min, og han er verdens beste!!
Heldigvis liker han å kose litt med meg ennå, men det er sjeldnere enn før!!=)



Denne LO-en laget jeg til en konkurranse der familie var temaet. Jaja, tror det var en av de første...syns ikke det er så lett med photoshop å skulle gjerne hatt meg ett kurs!! Ja det var litt av digiscrappinga mi! har også laget en del i photoscape, ett litt enklere program. Blir mange fine LO-er der også, kanskje jeg legger ut noen en dag!!=)





Ingen kommentarer: