mandag 22. juni 2009

Dagen i dag!!


Dagen i dag har vært en laaang dag! Chris Marius jobber og styrer mye for tiden så jeg er mye alene med ungene, skal vel i grunnen ikke klage men det er litt slitsomt iblandt! Å det er litt "kjedelig" å ikke ha noen her å dele ungene med, de er jo så morsomme, søte og slitsomme...hehe!


I dag har Mary vært noen timer hos tante Eva og Jørn,tante "milla, "Dreas" (Andreas), Kaisa og Oskar. Hun trives der, å ble super-duper grinete når jeg kom. ;)

Eva sier alltid ja når jeg spør om hjelp, så jeg bestemte meg for å lage mitt første Do-rull kort til henne...=D...det ble ikke som jeg hadde tenkt, og ikke ble det helt som det skal være heller, men det er laget med kjærlighet og varme så jeg håper hun kommer til å like det!!=)

Hadde i grunnen ikke tenkt å legge det ut her, men pytt sann....jeg blir vel flinkere etter hvert!!;)


1 kommentar:

iris sa...

Synes du er kjempe flink jeg!