søndag 28. juni 2009

Photoscape LO-er

Ble så "revet med" at jeg slenger på noen photoscape scrapper i samme slengen!!=D
Ble jo noen fine her syns jeg, selv om de blir litt enklere. Photoscape er jo ett mye enklere program!
Her er jo også ett bidrag til en familie konkurranse, syns egentlig den ble veldig fin!!=)
Disse bildene ble tatt i pinsa 08, er helt rart å se hvor lita Mary var da!=)

Geir Hovard min!!<3


Christine min!!<3



Tok masse nydelige nærbilder av Mary når hun var mindre, og strot sett bare lå i ro! Den tiden er over, for nå er hun i full vigør hele dagen..hehe!
Ble mange nydelige bilder da, iallefall!!=)




Ja disse Lo-ene er blitt laget i photoscape...men de er kjempe fine, nesten finere enn de jeg laget i photoshop! Sikkert fordi jeg kan PSc bedre!!=)






Ingen kommentarer: